From: Alexandru Marian Toniuc <[EMAIL PROTECTED]>

> N-am putut tura asta sa donez nimic organizatiilor prietene. La mine
> a fost negativ :))) Ceea ce doresc tuturor prietenilor, de acum
> incolo, cit s-o putea mai mult :)

Salut! :)

Uite, o kestie in care romanul NU este bine informat! ;)

1% se da din TOT impozitul platit!
Ca Statul constata ca trebuie sa-ti returneze ceva, asta e ALTA poveste -
iti returneaza din ceea ce ai platit MAI MULT - dar ramane, totusi, o suma
platita, acolo, la Stat ;)

Ei, bine! Fiscul calculeaza 1% din suma aia, RAMASA platita la Stat (dupa ce
tie ti-a returnat ce platisesi peste) - si din AIA trimite la ONG aleasa de
tine ;)

Asa ca poti (si chiar te ROG s-o faci) sa completezi o "declaratie
rectificativa" unde sa pui ce crezi tu in campul H2 - si s-o trimiti.

Oricum, eu de la tine nu asteptam nimic - exista acolo, la voi, Tasuleasa -
careia i-as fi dat si eu cei 1%, cu maaare drag (pentru ca imi e taaare drag
ce fac ei, acolo :) - daca nu i-as fi dat la ARIN :)

Ii sfatuiesc pe toti cei care au avut impresia ca nu au acel 1% (adica
impozitul din care sa ii dea) sa completeze declaratia aia rectificativa - e
BINE de creat un "precedent" - in plus, ma tem ca, daca VOI nu alegeti o
ONG, spre sfarsitul anului se vor gasi unii-altii care sa fie "pe faza" si
sa aleaga in locul vostru......

NU LASATI BANII LA STAT! Sprijiniti societatea civila! ;)

www.arin.ro

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/OCfFmA/UOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM