From: grig_ore <[EMAIL PROTECTED]>

> Prostia asta cu "da-mi mie banii in loc sa-i dai statului"
> cred ca a dus, pur si simplu, la anularea unui mare numar
> de posibile contributii.

Crezi? (@@)
Pe mine, dimpotriva - m-ar "sensibiliza" - pur-si-simplu as lua (legal) TOT
ce se poate lua de laStat - fie si dand in alta parte....
Mi-e o ciuda pe ei.... de numa'numa! ;)

> Ar putea fi un motiv de gindire pentru anul viitor.  Mai sint si altele
dar mi-e lene sa
> scriu acum.

Data viitoare :)
Cand n-o fi vreme buna de mers la munte ;)

> Nu mai zic de "societatea civila" care mie imi sugereaza o
> ceata de ex-racani abtiguiti care chiuie de bucurie ca tocmai
> li s-a dat drumul din armata    :-)

Nu ti-e rushine! :-p
Pai, si TU esti "societate civila" (daca n-ăi fi altceva ;))

> PS: am directionat deja acel "1%", nu te lega de asta  :-)

Discutia era "teoretica", desigur :)

Chiar si cand am zis de "gazda listei", tot "teoretic" am zis - oricum,
"beneficiarul" nu poate verifica ;)

www.arin.ro

Does he tell you he loves you when he's hitting you?
Abuse. Narrated by Halle Berry.
http://us.click.yahoo.com/aFQ_rC/isnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM