Mai e o chestie. Conform unei definitii a jafului, trebuie sa te oblige.
Zi-mi cine te obliga sa-ti pui telefon ca sa-l taiem :)

Eu am cartela preplatita la Connex si nu consider ca ma fura la 20c/min
avand in vedere ce abonament :) platesc.

Cat despre Romtelecom.. nu-s in stare sa aduca o centrala digitala mai
aproape de mine, si ma tin cu un stift de pe vremea lu' Pazvantie, dar
platesc abonament si convorbiri la egal cu unul conectat in centrala
digitala, cu posibilitate de restrictionare a apelurilor de plecare,
formare in ton, selectia transportatorului, etc. etc. etc., ceea ce eu
nu pot sa fac.

Dying to be thin?
Anorexia. Narrated by Julianne Moore .
http://us.click.yahoo.com/FLQ_sC/gsnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM