Buna ziua,

Dupa ce am scapat de spamul de la BestJob (si ii multumesc pentru aceasta unei
persoane din grupul "afiliat", care a discutat cu mine personal - desi am
prieteni care inca primesc spam de acolo) acum primesc, pe toate adresele mele
(fie "publice" fie cat se poate de private) spam de la MyJob.

Vi se intampla si voua acelasi lucru?
In caz ca da - facem o reclamatie colectiva?

In afara de reclamatie - am mai putea face si altceva, ca sa-i invatam minte pe
spammerii astia?

www.arin.ro

Ever feel sad or cry for no reason at all?
Depression. Narrated by Kate Hudson.
http://us.click.yahoo.com/LLQ_sC/esnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM