Subject: [protest-ro] spam MyJob

si eu primesc myjob.
ggane

  Buna ziua,

  Dupa ce am scapat de spamul de la BestJob (si ii multumesc pentru aceasta
unei persoane din grupul "afiliat", care a discutat cu mine personal - desi am
prieteni care inca primesc spam de acolo) acum primesc, pe toate adresele mele
(fie "publice" fie cat se poate de private) spam de la MyJob.

  Vi se intampla si voua acelasi lucru?
  In caz ca da - facem o reclamatie colectiva?

  In afara de reclamatie - am mai putea face si altceva, ca sa-i invatam minte
pe spammerii astia?

Dying to be thin?
Anorexia. Narrated by Julianne Moore .
http://us.click.yahoo.com/FLQ_sC/gsnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM