From: george <[EMAIL PROTECTED]>

> Varsta de 80 este justa, dar eu nu m-am inscris nicaieri, primeasc multe
din Romania, ca si din toata lumea fiindca corespondez cu trei continente si
in alte limbi. In ultima vreme am deaface cu cineva din Chsinau, de atunci
primesc reclame pe ruseste. In fiecare tara sunt firme care cumpara de la
posta adrese, atat reale cat si emailuri, ceeace nu este legal, dar tolerat.

Ideea era ca a aparut un "pui" de scandal legat de o "afacere" cu e-jobs (nu
mai stiu exact care dar mi se pare ca EXACT MyJob) in care s-au cheltuit
niste fonduri europene (cred ca Leonardo si poate si PHARE pentru
"reinsertie sociala") de catre o firma a baiatului lui Vacaroiu (da, chiar
Vacaroiu "acela" ;)).
Iar acum, probabil ca sa faca niste raportzele bune, to'arashii or fi vrand
sa demonstreze ca au 'j'de mii de persoane in baza de date si tzashpe mii de
"beneficiari" (ceea ce e FALS!!!).

Iar pentru asta ma spameaza pe MINE, pe TOATE adresele (chiar si cele foarte
"confidentiale") pe care le au de la providerii romani si de la yahoo, ceea
ce demonstreaza ca:
- sunt marlani;
- au obtinut de la providerii romani bazele de date (nu stiu in virtutea a
"ce");
- s-au inscris pe listele de discutii ca sa "fure" adrese - ceea ce mi se
pare ALTA marlanie.

samd.... ceea ce mi-i face CAT SE POATE de nesuferiti!

www.arin.ro

Ever feel sad or cry for no reason at all?
Depression. Narrated by Kate Hudson.
http://us.click.yahoo.com/LLQ_sC/esnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM