From: "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <nuclear-Romania@yahoogroups.com>; <protest-ro@yahoogroups.com>; "mediu"
<[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Friday, May 27, 2005 12:09 AM
Subject: [protest-ro] EvZ - Mutantii de la Cernobil sint sclipitori

> http://www.expres.ro/externe/?news_id=187330
>
> Accidentul nuclear de la Cernobil a creat o generatie de "mutanti" cu
capacitati intelectuale foarte dezvoltate. Copiii care s-au nascut si au
crescut in zonele afectate de radiatii au un coeficient de inteligenta mult
mai ridicat, o viteza de reactie mai buna, se dezvolta mai rapid si au un
sistem imunitar mai puternic, afirma doctorii rusi care au studiat
fenomenul. Profesorul Vladimir Mikalev, doctor in stiinte medicale, de la
Universitatea Briansk, a monitorizat timp de mai multi ani starea de
sanatate si capacitatile intelectuale ale copiilor care cresc in regiunile
afectate de accidentul nuclear din 1986,  relateaza "The Sun". Testele au
aratat ca cei care au fost supusi radiatiilor nucleare din atmosfera si au
mincat alimente contaminate sint superiori la toate capitolele monitorizate,
in comparatie cu copiii normali. Radiatiile nucleare generate de explozia
reactorului de la Cernobil au afectat peste sapte milioane de persoane.

> Sabina NICOLAE
>
> --
> "Let me know, that at least, she will try
> Then she'll be a true love of mine"
> www.arin.ro

> Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului public!
> Yahoo! Groups Links

Dying to be thin?
Anorexia. Narrated by Julianne Moore .
http://us.click.yahoo.com/FLQ_sC/gsnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM