From: "Razvan" <[EMAIL PROTECTED]>

 Pentru prima parte vizitati
http://www.eminds.ro/Baisoara/catavencu.jpg
 Imagini de anul acesta (28.05.2005) pot fi vazute la
http://pg.photos.yahoo.com/ph/gone_wild4good/album?.dir=/3ab8
A se retine ca defrisarile se fac intr-o statiune care e AREAL PROTEJAT,
pronlema fiind ca defrisarile sunt facute de...vant...furtuni...pe timp de
noapte in general!

"

--
"Let me know, that at least, she will try
Then she'll be a true love of mine"

Dying to be thin?
Anorexia. Narrated by Julianne Moore .
http://us.click.yahoo.com/FLQ_sC/gsnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM