Dar apropo: IA mai adaugati si voi site-uri unde se pot trimite
reclamatii.... ;))... ca to'arashii astia, daca nu-i hartzuiesti nitzel, au
tendinta sa creada ca viata e CHIAR frumoasa... ;)))

Poate ca ei si-or face-o - dar pentru noi poate nu e la fel ca pentru
ei......

Asa ca.... bagati aici:
8191/

Apropo: a aparut (tiparit) "Manual de Spaga" - parte a proiectului
NuDaSpaga - cred ca gasiti o parte din cazuri (si) la www.nudaspaga.ro ;)

MAI! ce va mai "leneviti" cand lipsesc eu... ;)... bag sama vreti IAR ceva
invitatie la bere ;))... din pacate, data trecuta, nu-mi amintisem ca la
Muzeul Satului fumatul e interzis :(

hm

Colaboratoarea unui co-moderator zice la la Maguy s-a stricat atmosfera, in
Pasajul Francez (asa-zisa "Strada de Vara") a aparut o oribila mocheta verde
pe pavajul din piatra cubica (precum si niste fotolii din rachita care imi
sugereaza intentii "fitzoase").... noaaaaa..... voi ce idei mai aveti?

UNDE mai sunt, domne, locuri faine de beut o bere?
Ne refugiem iarasi la Motoare? ;)

www.arin.ro

Has someone you know been affected by illness or disease?
Network for Good is THE place to support health awareness efforts!
http://us.click.yahoo.com/OCfFmA/UOnJAA/E2hLAA/DXOolB/TM