Salut,

Probabil unii dintre voi au observat ca le intarzie mesajele asa ca
simt nevoia unei clarificari intr-o privinta.
Lista este setata astfel incat noii inscrisi sa fie moderati. Acest
lucru v-a ferit de o gramada de spam. N-am moderat, de cativa ani,
mesaje "necomerciale", oricat de "rele" ar fi fost ele. In mod
normal, dupa ce vad ca primul mesaj este "necomercial" dezmoderez
persoana respectiva.

Cu toate acestea, yahoogroups are o "intarziere" mare si se intampla
des ca o persoana sa puna mesaje (carora le dau drumul pe lista)
cateva zile in sir, pana in momentul in care ea sa apara in lista
celor noi inscrisi (ca s-o pot dezmodera).

In mod normal, daca eu sau vreunul din ceilalti moderatori suntem "pe
faza", mesajele intra pe lista aproape imediat. Cu toate astea, cate
unul din noi (poate chiar toti) se intampla ba sa fim plecati, ba sa
avem probleme cu Internetul... chestii de-astea... In acest caz,
mesajele pot intarzia destul de mult.

V-am scris acest lucru pentru ca urmeaza ca eu sa lipsesc cateva
zile, Lucian e posibil sa plece si el, alti 2 moderatori au ceva
probleme iar de restul nu mai stiu... Daca in aceasta saptamana se va
intampla ca mesajele celor nou-inscrisi sa intarzie, va rog sa nu va
simtiti "atacati" ;)

Am scris mesajul asta in mod special pentru ca am vrut sa-l
dezmoderez pe C. Blaga (ARAPAMESU) - dar el inca nu apare in lista de
membri :(

In caz ca vreunul din moderatori apare pe aici, sper ca lista sa
functioneze fara probleme :)

Va doresc o saptamana placuta, cu proteste pline de fantezie si simt
al umorului ;) - in definitiv, viata e prea plina de probleme si prea
scurta, ca sa luam prea in serios problemele, fie ele si grave ;)