From: "Mircea Ordean" <[EMAIL PROTECTED]>

> Mi se pare mai inteligent pentru niste viitori intelectuali - studentii de
> azi - sa analizeze la rece situatia din 1990. Sa-i inteleaga si pe
ceilalti,
> pe "Cine este fesenist / Ori e prost ori securist!". Mi se parte mult  mai
> deshtept, mai fortifiant.

Sunt ani buni de cand sustin ca "lansarea" Punctului 8 de la Timisoara a
avut un efect de invidiat pentru orice KGB-ist care se respecta - daca n-ar
fi facut-o cei de la Timisoara ar fi fost buna de facut de vreuna dintre
vechile structuri.
Intr-o societate in confuzie, acel Punct 8 i-a ajutat pe comunisti (chiar si
pe cei care n-au facut cine-stie-ce rau) sa se regrupeze - samd....

> Da, cu moduri de a vedea lucrurile ca al meu nu se construieste mare
lucru.

Nu stiu exact ce se intelege prin "a construi" - d. ex. o "constructie
logica" e buna? :)

> Dar barim nu avansezi prea mult in directia proasta.

De acord :)

> Mircea Marian Ordean,
> ex-GID

Ce inseamna "ex-GID"?