GID fu Grupul Independent pentru Democratie, una din cele patru (mai tzin
minte bine?) asociatii ce au pus umarul la organizarea Pietei Universitatii.
Cred eu ca a murit frumos, pe la 1991-92, fara spasmele suiratei Alianta
Poporului.
Avu plusuri si minusuri. Fara exces, sint mindru ca am facut parte din GID.
Intre altele pentru ca nu a existat o incrincenare ce am intilnit-o inclusiv
la 21 Decembrie.

Ma straduiesc sa privesc inainte.

Mircea