Se drogau in '92 masiv in piata?:) Cu ce?:))))

Da mereu exista violenta si tot felul de persoane. Daca Germania are
cativa hoti nu poti sa spui ca e o tara de hoti. Deasemenea exista in
grupuri persoane care isi urmaresc interesele(sau interesele celor
care le-au trimis), chiar daca sunt contrare grupului...

Adevarul este de partea celor care castiga bataliile si este relativ.

Gushterul