Adevarul - Sute de brasoveni, muscati de ursi, vulpi sau veverite

======================

Imi si imaginam hoardele de veverite si alte fiare navalind peste brasoveni si
"comitzand carnagii". Cand colo... na belea! nu erau o groaza de veverite erau
si caini, probabil si ei "animale salbatice" (nici nu ma mir, traiesc pe langa
om :-p)). In plus, cele cateva sute de persoane n-au fost muscate azi (ieri) ci
in decurs de vreo 135 zile.... daca ma gandesc bine si pe mine m-au muscat,
de-a lungul timpului, urmatoarele:
- 3 pisici (toate ale mele, pe motiv ca se voiau mangaiate iar eu eram ocupata
cu altceva);
- motanul lui Catalin Manoliu (care motan acum e baiat bun cu mine - dar stie
toata lumea cat de "turbat" e - de motan vorbesc, ca pe Catalin il stiti ;)));
- cainele vecinei, cand aveam 5 ani - cicatricea se vede si acum, pe coapsa
stanga;
- cainele lu' unchiu-meu din Banat, pentru ca am facut eu un gest brusc langa
botul lui;
- 3 caini vagabonzi, pe cand ma intorceam acasa de la lucru, in diverse momente
dar intre 11 si 2 noaptea;
- un sarpe (neveninos);
- un soarece (pe care l-am prins langa claia de fan de langa adapostul dinspre
Laptici si care s-a speriat);
- un iepure de camp caruia incercam sa-i dezinfectez o rana produsa de coasa;
- vreo cativa barbati (va rog sa nu-mi cereti detalii ;))
- sotia prietenului meu, pe cand incercam sa-i scot mainile din coafura mea :-pp

Acu', o fi chestia asta ceva "dramatic" sau nu? Dar DACA o fi fost cineva
turbat? in caz ca da - cine? ;)))

Ma rog! stirea de mai jos e preluata din RomPres

Codruta

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&article_id=135633
Peste 340 de brasoveni au fost muscati, anul acesta, de diverse animale
salbatice. Potrivit statisticilor Spitalului de Boli Infectioase Brasov, cei
mai multi au fost muscati de caini, dar si de vulpi, ursi, mistreti sau
veverite. Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, numarul persoanelor
muscate de diverse animale este in crestere.

www.arin.ro