(bancul l-am primit de la o membra a [protest-ro] ;)

Codruta

Se deschide un nou magazin. La inaugurare, patronul, le atrage atentia
angajatilor: "Va ia mama *** daca aud ca vreun client, unul singur, pleaca
nemultumit din magazinul meu!!"

....Scena surprinsa dupa cateva zile in magazin:

Intra un domn, aparent grabit.

- Domnisoara, va rog o pereche de manusi !
- De piele sau din material sintetic?
- Nu conteaza domnisoara, din material sintetic.
- Avem mai multe modele, simple, cu fermoar, cu capsa...
- Nu stiu, cu capsa, nu conteaza....
- Uitati, avem mai multe variante de culori, aveti vreo preferinta?
- Nu domnisoara, care-o fi...
- Nu se poate domnule, va rog sa mergeti acasa si sa va intoarceti cu haina la
care vreti sa purtati manusile, pentru a putea gasi ceva care sa se
potriveasca. Usor nedumerit, acesta se indreapta bombanind spre iesire.

Chiar atunci intra in magazin un domn ducand un WC in brate, pe care-l
tranteste nervos in fata vanzatoarei:

- Alaltaieri v-am adus o mostra de faianta, ieri v-am aratat curul, azi v-am
adus si WC-ul. Ce trebuie sa mai fac pentru un sul de hartie igienica???

Then she'll be a true love of mine"
www.arin.ro