From: "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "mediu" <[EMAIL PROTECTED]>; <[EMAIL PROTECTED]>;
<protest-ro@yahoogroups.com>
Cc: <romania_eu_list@yahoogroups.com>
Sent: Thursday, June 23, 2005 1:45 PM
Subject: [protest-ro] ursi, garduri, tzarcuri si incompetenta

> Dupa cum, poate, majoritatea ati aflat deja, "solutia" in cazul ursilor de
la Brasov a fost un gard "electric" care sa-i impiedice sa intre in cartier.

> Trec peste alte aspecte - am sa intreb, insa: exista niste treceri
speciale prin care oamenii sa poata iesi in padure? sau sunt ei condamnati
sa traiasca in interiorul unui tzarc?

> Ursii aia, daca n-or sa mai iasa in Racadau, or fi prosti, sa nu mai iasa
din padure prin alta parte? sau sa nu-si schimbe padurea?
> Va trebui, pana la urma, sa inconjuram toate padurile cu garduri
electrice?

> CATE domenii de incompetenta in gestionarea unei situatii ne sunt
necesare, pentru a trai cu totii in tzarcuri (electrice au ba) din ce in ce
mai inguste?