--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> From: "Rares" <[EMAIL PROTECTED]>

> Da, mai! si vor imprejmui tomberoanele din intregul oras? sau ursii
aia or
> fi prosti, or zice "sa traiti, am inteles!" si nu vor cauta alte
tomberoane?

Doar o mica observatie in completare:

Inainte de ideea cu gardul electric a fost masura introducerii
tomberoanelor "care se inchid ermetic" (informatie luata tot
din presa, in consecinta la fel de credibila).
Cica experimentul nu a avut efect, ursii se hraneau in continuare
din aceleasi gunoaie.  Ceea ce ma duce cu gindul la ursul
de miine purtind minusi izolatoare si cizme de cauciuc.

---
   Grig