Spre week-end-ul trecut am avut o stare mai depresiva (motive personale). Drept
pentru care sambata, pe la ora 15, unul din moderatorii [protest-ro] ma suna sa
ma intrebe daca ma simt ok, daca mai am vreo problema, daca mi-a trecut, am
uitat, ce mai fac, ce intentii mai am, beau o bere cu el, mergem la film,
chestii.... ;)

Ii spun ca SIGUR nu, pentru ca am intentia sa parasesc Bucu fiindca sunt sigura
ca daca stau urmatoarele 2 nopti acolo (de sambata pana luni - vorba cantecului
;)) vine un cutremur si eu am sa mor!
Nu stiam precis unde sa plec (i-am si zis ca oscilez ca magarul lui Buridan, la
jumatatea distantei intre mare - unde ma astepta cineva cu un cort - si munte -
unde ma astepta "refugiul meu secret") dar am plecat "la plezneala" (pana la
urma a fost spre Vama Veche).

Il sun ca sa-i spun ca sunt in masina, am decis, am parasit Bucurestiul - iar
peste 10 minute ma suna "back" - sa-mi spuna ca a fost cutremur in Bucuresti :))

ok!

Ajung la Vama Veche pe la 10 seara, montez (deja pe intuneric) cortul promis si
incep sa ma falfai prin VV, incantata de Luna, de atmosfera generala, de
mirosul unic de buruieni specific Dobrogei - si sun un alt membru al acestor 2
liste sa-l momesc pe a doua zi in VV. Ii explic ce atmosfera faina e, ca-i apa
calda... vrajeli, stiti si voi.... ;)))

Inchid telefonul si dau sa ma indrept spre locul unde acum 2 ani am stat cateva
ore privind cum Marte lasa o dara de lumina pe apa marii (fenomen pe care nu-l
mai vazusem pana atunci si pe care nici nu l-am mai vazut altadata) si
gandindu-ma la aia-aia si la motanul meu (:-p ;)).

Ayurea! imediat ce am inchis vine o rafala de vant, stelele se vedeau frustrant
si spre Sud si spre Nord, luminile din Mangalia erau frumoase, la fel si mai
spre Nord.... in jur, vartejuri de praf de nu puteai sa vezi la 2 pasi...
temperatura a scazut in 3 minute spre 10 grade... deasupra, Luna, aproape
plina, stralucea zambitoare.....

Aproape jumatate din corturile de pe plaja au fost smulse (inclusiv al meu).
Vantul a mai slabit, dupa vreo juma' de ora, dar a batut aproape toata noaptea,
a doua zi a fost destul de frig....

Bun si pana aici!

"Credincioasa" ideii mele (ca nu dorm in Bucu) la intoarcerea de la mare am
taiat-o direct spre munte, spre "refugiul meu secret". O minunata zi insorita
de iunie... muntii se vedeau incredibil de limpede.....

De la masina aveam de mers un pic spre locul respectiv - suficient cat sa ma
prinda o grindina scurta, cu bobul cat cireasa! :)))

Asa ca incep sa-l inteleg pe Lucian care, acum vreo 4 ani, furios, ii spunea
lui Sorin ca sunt (pe atunci chiar eram ;) o "demna moderatoare a unei liste de
dezastre" ;)))

Sa fie vudu? sa nu fie? sa fie doar poluarea, "climate changes"? sau un dans al
ielelor care voiau sa-mi amintesca ca nu mai statusem de MULT de vorba cu ele?
;))

Astea ashaaaaa.... ca "fapt divers"...... :))

Codruta

p.s. trec peste prima parte a mersului cu masina pe Autostrada Soarelui, o
"experienta thriller" si ea - dar din alte motive, numa' bune de un episod de
"Vacanta Mare" sau serialul "La Bloc" ;))

www.arin.ro