http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=21&article_id=137565

- Alo, domnu' Adriean?!
- Da.
- Ma cunoasteti d'acu trei saptamani, ati gasit plicu', da? Vi l-am lasat pe
birou, sub registru' ala gros.
- Ah, da, da, imi amintesc. Sub registrul cu bugetul primariei pe 2005.
Multumesc mult.
- Ce se aude, dom'ne, bagati conducta aia spre Baneasa? La vila pe care o s-o
fac acolo, am nevoie de multa apa, ca vreau sa le fac o piscina la aia mici.
Ati vazut ce a patit domnu' Doru, pista de karting nu mai poti sa le faci la
copii, ca sare PNA-ul cu gura...
- Da, domne', se face conducta, nu ati citit ziarele?
- Ah, da? Ce bine imi pare. Nu eram la curent, ca io nu prea citesc presa. Ma
enervez cand vad poze cu pr'eteni d'ai mei, care ii cheama astia la
extemporale. ii tine din treaba, zau asa. Oameni care au vile de construit,
afaceri de facut, pierd timpu' ore in sir. Bataie de joc, domne'.
- De acord.
- Ce mai face domnu' Marian, fratele matale? Bine, sanatos, i-a trecut buba aia
de la gat? Sau de la ceafa, nu mai stiu unde era...
- Da, s-a rezolvat, multumesc de intrebare.
- Domnu' Adriean, acu, ca mi-ati promis ca s-a rezolvat cu conducta spre
Baneasa, am si io o rugaminte. E o chestie mai delicata, nu vreau sa afle
nevasta-mea...
- Spuneti.
- Domnu' Adriean, am si io pe cineva, stiti cum e! O fata buna de tot, am
angajat-o secretara la firma lu' varu'meu. Da' sa ramana intre noi, ca daca
aude nevasta-mea e jale. Are 22 de ani si 90/60/90, ca-n reviste. O nebunie, o
sa v-o prezint odata, la un gratar. Eh, si fata asta de care va spun, saraca,
vrea si ea la aer curat. Ca ea e fata finuta, fumeaza numa' tigari d'alea
subtiri, mentolate si sta in Militari unde e numai esapamente si praf.
- Pai, da, dar in Baneasa o sa defrisam padurea aia, nu cred ca o sa fie aerul
mai curat.
- Ba o sa fie, domnu' Adriean, ca padurea aia, care sta acolo de sute de ani, a
tot curatit aeru' pana acum. Chiar si dupa ce o s-o taiati, aeru' tot curat o
sa ramana. Haideti, domnu' Adriean, ca mi-e mila de plamanii ei, sa vedeti ce
piept are! Poarta numa' sutiene de firma si mi se rupe inima cand tuseste...
- Va rog, intrati in subiect!
- Gata, domnu' Adriean, intru. Ce s-o mai lungesc, vreau s-o aduc si pe ea in
Baneasa, ca merita. Da' ei ii fac o piscina, mai mica, de doua persoane, va
promit. Ma ajutati?
- Eu stiu ce sa zic?
- Haideti, domnu' Adriean, ca nu dai de la matale, dai de la bugutu' lu'
fraierii.
- Da, da fraierii voteaza.
- Hai, dom'le, ca trec maine pe la matale, pe la birou.
- Ei, atunci se rezolva. Oricum, pana in patru ani, fraierii uita.

Serviciul de Interceptari Ilegale

www.arin.ro