Profunda si consistenta gindire. Aproape constipata!
Daca as folosi descrierea ta jupine Schialalaone, as putea jura ca
esti moldovean sadea.

Cunoasc bine moldovenii, oameni ca toti oamenii, cei mai multi buni.
Asa ca draga Schelalaione, deoarece moldovenilor nu li se potriveste
descrierea ta, ramii singur cu ea!

Dan-Calin

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Benedetto Schiavone"