Ce era de intamplat s-a intamplat, uite....

Din cauza ca n-am mai avut "acces la tomberon", ursii din Brasov au inceput sa
intre tot mai adanc in oras....

Imi place ca Vanatorul-Sef de la BV a aparut la TV zicand ca nu se pot intampla
"incidente" ("Asta nu poate sa se intample" - pentru ca a decis el? sau de
ce?). Nu l-a intrebat nimeni pe ce isi argumenteaza asertiunea asta!

Dupa cum ziceam: lipsa dorintei de a rezolva problema adevarata o sa ne duca la
a trai in tzarcuri, pentru ca sa nu ne mai lovim de "probleme".... va trebui,
incet-incet, ingradita padurea, apoi soselele, apoi orasul.... poate chiar
camera proprie, sa nu mai vedem, sa nu mai gandim, sa fim "aparati" :(

Codruta

p.s. Dupa cum spunea Dl. Suman pe romania_eu_list: da, mesajul l-am pus din
dragoste fatza de animale! NU consider ca agresarea sau "ingradirea" lor e o
solutie!

Apropo: CE ziceti de faptul ca li se reduce continuu habitatul, prin taierile
nesimtzite de paduri? eu inca NU am vazut ca vreun partid din cele prezente la
Sinaia in 15 ianuarie sa fi "miscat" ceva, ca sa-si tina promisiunile!

www.arin.ro