(paranteza: poate unii nu stiti dar brailenii s-au captushit cu D-ei ca deputat
PRM!!!)

Ei bine! pentru ca tot suntem unii dintre noi mai nesimtiti si nu batem toba ca
am depasit normele la ajutoare pentru sinistrati, uite ca s-a gasit cineva care
sa le ofere!

Stimata "noastra" deputata e de parere ca sinistratii NU au nevoie de
imbracaminte si incaltaminte (care pot fi infectate cu mai-stiu-eu-ce) sau cu
hrana (pe care, probabil, nici n-au cum s-o gateasca). Nu! sinistratii au
(apropo de ce mai bombane si Altermedia) de "hrana spirituala" - respectiv,
publicatii!

Drept pentru care, stimata noastra parlamentara s-a oferit sa doneze....
Romania Mare, desigur.... (n-am retinut cate numere si in cate exemplare)!

!!!

Asa ca sa nu mai spuneti ca nu exista solidaritate umana!

www.arin.ro