Codruta

From: "chicagoromania" <[EMAIL PROTECTED]>

> Facem apel la toate comunitatile numeroase sau mai putin numeroase de
romani de pe toate meridianele pamantului sa se intruneasca si sa se
concentreze in vederea realizarii unui proiect de lucrare si reconstructie a
cate uneia dintre localitile avariate de inundatiile care sau abatut asupra
Romaniei.
> Consideram ca fiecare dintre comunitatile de romani din America,Canada,
Australia si Europa ar putea sa ia sub protectie cate un sat din cele care
au fost grav afectate si ar putea sa-si unifice eforturile in vederea
reconstruirii satului intr-un stil inovator folosind atit nevoii de ajutor
pe timp indelungat a acelor oameni cat si nevoii Romaniei de a experimenta
noul.
> In felul acesta in mai putin de un an s-ar putea pune in locul suferintei
acestor frati ai nostri ,speranta intr-un nou inceput si bucuria fratiei.
> Aceste sate romanesti vor putea ramane intotdeauna bunele noatre gazde a
celor care pentru un motiv sau altul istoria timpurilor prezente ne-a
proiectat in spatii indepartate de tara.
> Pentru a se evita discutiile fara sens propunem ca alegerea localitatii
respective sa fie facuta prin tragere la sorti.
> Invitam prin acest apel la o reala si benefica competitie intre romanii de
pretutindeni.

www.arin.ro