From: "Benedetto Schiavone" <[EMAIL PROTECTED]>

> In primul rand sunt surprins ca nu se mai practica agatatul in
> Romania. Vrei sa spui ca romanii au devenit corecti politic
> si s-au castrat?

Romanii agatza mitocaneste - cam asa cum scrieti si Dvs....
De altfel, mai degraba trec direct la violenta... "agatat" e deja frumos
spus...

> In al doilea rand daca crezi ca ai fost agatata de homosexualii
> din Paris e clar ca ai trecut de perioada de menopauza.

Ce inseamna "a trece de perioada de menopauza"? adica revenirea la
adolescenta?

Evident, nu ma asteptam sa va duca mintea la ceva foarte logic... pentru
ceilalti membri ai listei, repet fraza, sub alta forma:
Daca ponderea mare de homosexuali a dus la o educare mai buna a barbatilor
din Paris in general in materie de "agatat", inseamna ca homosexualitatea
ridicata in Paris are efect educativ asa ca, din partea mea, traiasca
homosexualii!

Din punctul meu de vedere, mi se chiar rupe de marea "drama" a faptului ca
Parisul are cel mai mare numar de homosexuali! - si ce? n-am alta treaba
decat sa-i intreb pe oameni cu cine si in ce fel si-o pun? treaba lor!

"lesbianism" = "homosexualitate" la femei; "homo" adica "uniform", la fel ca
la OMOgen samd...

www.arin.ro