--- "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Daca ponderea mare de homosexuali
> a dus la o educare mai buna a barbatilor
> din Paris in general in materie de
> "agatat", inseamna ca homosexualitatea
> ridicata in Paris are efect educativ asa
> ca, din partea mea, traiasca homosexualii!

intr-adevar, o logica de bubuie.

Ce are sula cu subprefectura?

Asta e o chestie asemanatoare cu logica
lui Eve Ensler, autoarea Monoloagelor Vaginului.
Si este penibil. Fiindca in acea piesa tipa
sa dovedeste pe langa lesbiana si pedofila.
Culmea, asa zisii "progresisti", accepta pedofilia
lui Eve Ensler si lesbianismul incarcat de ura
impotriva barbatilor exact cum tu aici
ne faci teoria homosexualismului care ar fi
influentat "metoda de agatare" a francezilor.
Contrastezi aberant mitocania tiganilor si taranilor
deveniti oraseni din Romania , care efectiv nu stiu sa agate,
cu stilul parisienilor, omitand faptul ca tz/tz-ii
in mediul lor natural stiau doar o singura chestie, VIOLUL.

> Din punctul meu de vedere, mi se chiar rupe de marea "drama" a
> faptului ca Parisul are cel mai mare numar de homosexuali! - si ce?
> n-am alta treaba decat sa-i intreb pe oameni cu cine si in ce fel
> si-o pun? treaba lor!

Alta aberatie, fiindca cel mai mare oras cu homosexuali este
San Francisco, adica aici, unde locuiesc eu, unde lucrez cu ei
si ii cunosc indeaproape si iti spun ca vorbesti fara sa cunosti
subiectul ca in general toti castratii corect politici.

> "lesbianism" = "homosexualitate" la femei; "homo" adica "uniform",
> la fel ca la OMOgen samd...

Adica de acelasi sex. Homo + sexual, inseamna sex cu parteneri
de acelasi sex.

Numai ca se practica cu scule diferite, asa ca oamenii normali
deosebesc pe homosexuali de lesbiene. As vrea sa vad si eu cum
e aia homosexualitatea la ursoaice, caprioare samd. Intr-adevar
la masculi e o chestie des intalnita, dar ma intreb cum vine
homosexualitatea la femele in regnul animal. Poate ma ajuti tu
cu o sursa de informatie.