--- Des <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Pot sa fie mistouri pot sa fie realitati crude.
> nu uitati ca toti acesti "tarani" pe care noi ar
> trebui sa-i protejam de "UE -cea rea" nu au asigurari
> nu contribuie la nici un fond de pensii, asigurari,
> etc fie de stat sau private. prefer taranul angajat la
> un CAP de tip nou decat cu martoaga lui pe camp
> jucandu-se de-a agricultura.

ASIGURARI

asigurari de sanatate, asigurari de locuinte, obiecte, etc.

Asta e o afacere.
Cati la suta dintr-o populatie sufera de accidente?
Cati la suta dintr-o populatie mor altfel decat le dicteaza genele?

Chiar nu poti intelege ca exista un fatalism inscris in
biologia fiecarui individ?

Viata rurala traditionala a creat un sistem de asigurare
foarte eficient. Numai ca viata traditionala nu mai exista.
Fiindca comunismul a avut grija sa desfiinteze traditiile,
sa desfiinteze absolut tot ce era mai bun.

> Nu prea cred ca in aceasta discutie isi au locul
> boemitati, plans pe umarul taranului oropsit, bla bla
> bla.

Taranul oropsit intotdeauna a vrut sa fie domn, motiv
ca s-a dezradacinat, a ajuns o pleava sociala. Foarte
putini tarani s-au ridicat, in orice populatie domina
curba lui Gauss, sau distributia normala, 10% exceleaza,
10% sunt cei mai de jos, 80% sunt mediocri.

Reclama, fie ea corect politica, fie ea de business, incearca
sa perverteze realitatea. Numai ca realitatea e imuabila.

>   Si da aveti dreptate n-am mai fost la tara de vreo
> 18 luni:)

Si esti in cunostinta de cauza!

REalitatea este putin mai dura decat ne-o dorim.
Majoritatea oamenilor sunt incapabili sa-si depaseasca conditia,
sau conditita definita de altii.

Ca si musca care trage la kkt, oamenii au un obicei: roiesc.
Se aduna exact la primul kkt ivit in fata. Ajunge ca cineva
sa faca o reclama nemaipomenita unui produs si acest produs
se va vinde pe nerasuflate. La fel si cu comunismul. Dupa
ce au eliminat pe principalii critici, comunistii au reusit
sa-i scoata pe taranii din gaoaza lor. Si astia au iesit cu
mic cu mare, cu totii s-au visat boieri, intelectuali sau
mai stiu eu ce. Acuma se tin cu dintii.

Au transformat Romania intr-o vagauna. Sunt mandri de gunoiul
in care traiesc. Si nu vor sa lasa kkt-ul din ghearele lor.

Ma scarbesc cand ii vad pe toti saltimbacii astia care vad
in Basescu un  guru. Nu le-a ajuns Iliescu, au nevoie de alt
derbedeu.

Pur si simplu nu invata lectia civilizatiei. Iar civilizatia
inseamna printre altele aprecierea trecutului, a traditiilor.

Nu se impaca chestia asta cu marlanii.