Am pus ieri mai multe variante din presa ref. la descoperirile de la Rosia
Montana, si iata de ce:

Nu stiu daca ati observat ca, in special D-na Cauuet, se contrazice oarecum in
afirmatii (doar daca n-or fi gresit jurnalistii).
Ba spune ca "descoperirile se afla in zone care nu vor fi afectate de
exploatare", ba spune ca "s-au efectuat cercetari in zonele unde era necesara
descarcarea de sarcina arheologica" - ori "descarcarea" este necesara FIX in
zonele care vor FI afectate de expolatare!!!

Sa nu fie, oare, atenta, D-na Cauuet? Sa aiba D-ei "dublu discurs"? Sa [
completati Dvs. cu alte variante ]...? ;)

Chiar azi se implinesc 3 ani de la prima demonstratie care a adus "pe tapet"
problema Rosiei Montane! Daca nu incepea atunci societatea civila sa faca
"scandal", pana acum proiectul ar fi fost DEMULT inceput!
Descoperirile din zona Carnic nici macar n-ar mai fi existat, probabil - poate
nici cele de acum... :(

De atunci, am avut de multe ori de-a face, ba cu "institutii" (locale,
"nationale" si internationale), ba cu persoane din RMGC, ba cu comunitatea
locala (diverse "segmente" ale ei, pentru ca oamenii sunt, ca peste tot
diferiti). Am avut de multe ori ocazia sa constat ca nu-i rau sa fii
"suspicios".

Drept pentru care, in privinta D-nei Cauuet (care s-a oferit sa "reconstituie"
la Toulouse Galeriile Romane descoperite in Carnic samd....) ma intreb daca nu
se afla in conflict de interese!
Intr-adevar! Franta a INVESTIT ceva in proiecte turistice care sa aduca ceva
bani de pe urma "arheologiei indistriale"... ar fi chiar in interesul lor sa
ramana "live" niste galerii interesante (sau chiar un Parc) intr-o tzara de pe
la marginea Europei?

Oare chiar ar fi?

Sunt eu exagerat de suspicioasa daca "miros" aici acest usor "conflict de
interese"? ;)

www.nuclearinfo.ro