--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ce parere aveti despre penibilile balbe ale lui Blaga, in legatura
cu dreptul la libera circulatie?

Sunt de-a dreptul scirbit.
Singura mea consolare este faptul ca toate aceste cretinisme se vor
plati la urne. Din pacate in favoarea PSD-ului dar asta este tot
cretinul din guvern trebuie sa invete pe pielea lui respectul fata de
intregul electorat dupa ce si-au exersat mojicia si prostia patenta
pe noi, fara discriminare.

Pasul urmator, in logica militianului sef (ca pe nume nu-i pot spune
pentru ca nu si-l merita) ar fi ca Politia romana sa trimita agenti
pe cazare si diurna in strainatate ca sa prinda hotii si proxenetii
romani. pentru ca, daca trebuia cineva sa se intereseze de
respectarea celor 90 de zile in spatiul Schengen apoi acestea erau
ministerele de interne din tarile Schengen. Daca pe ei nu i-o cocosat
grija hop si Garcea pedistu'lu basescu cu pulanul pe spinarea
romanului de rind care aproape ca uitase de spaima de militian si de
vames dupa citeva luni de trai in tari normale.

In fine imi vine de-a dreptul sa vars cind ma gindesc la trocul
ordinar facut de "oamenii de afaceri". Inca un drum degeaba pe la
Registrul Comertului. Spagarina data vamesilor este inlocuita in
varianta discutata ieri cu militienii de spaga varsata in bugetul de
stat prin cumpararea "certificatelor constatatoare" ca si cind
acestea ar avea vreo legatura cu deplasarea in interes de afaceri. Sa
vezi acum norme de aplicare naucitoare in care se va explica cit timp
sunt valabile si ce trebuie sa scrie pe aceste "certificate" caci
fara norme masura e vax albina. Orice roman frecvent umblatoriu in
occident va prefera sa-si traga un sereleu decit sa ceara invitatii
si adeverinte, dovezi si confirmari pentru fiecare calatorie - toate
interpretabile desigur de inteligentii purtatori de cascheta si
generatoare de taxe informale de procesare pozitiva.

Alexandru

> 1. Scoate o OG cf. careia acest drept va fi restrictionat dur;
> 2. Se razgandeste si amana punerea in aplicare a OG DUPA alegerile
anticipate (intre timp prefacandu-se ca va consulta societatea
civila, de parca, daca ar fi vrut s-o "consulte", n-o putea face si
inainte!!! :ppp);
> 3. Dupa aia, brusc si dintr-o data, cca 3000 romani care voiau si
ei sa vina in vacanta in tzara (si sa mai aduca niste bani - ca au
avut grija alti romani "buni" sa scoata altii cu tonele, prin
intermediul bancilor si "afacerilor") se trezesc umiliti la granita,
opriti acolo sau obligati sa se vada fara pasaport;
> 4. Dupa ce incepe scandalul, da vina pe PSD, zicand ca n-a facut
decat sa aplice o lege scoasa de ei (de parca n-ar fi putut, prin OG
aia de luna trecuta, sa indrepte kk de lege a PSD - apropo: membrii
mai vechi ai listei isi amintesc, poate, ca existasera destule
proteste referitoare la ea, prin toamna lui 2001);
> 5. In final, constata ca din cele vreo 3000 pasapoarte, cca 2000
pot fi returnate, pentru ca posesorii avusesera, de fapt, justificare
pentru cele peste 90 zile petrecute "dincolo".
> Nu tu scuze, nu tu cenusa-n cap, nu tu demisie, NIMIC! pentru ca
niste romani vor fi pusi pe drumuri (ca sa-si recupereze
pasapoartele), obligati sa-si piarda timpul la cozi, poate vor pierde
chiar material (fie aici, fie in tzarile in care vor sa se intoarca) -
 sau fie si numai pentru ca le-a creat disconfort, le-a stricat
vacanta samd....!!!

> 6. Intr-un final apoteotic de-a dreptul, decide ca oamenii de
afaceri sunt MAI EGALI decat noi, astia, plebea de pe lista d.ex....
adica, restrangerea dreptului la libera circulatie a oamenilor de
afaceri o vor decide Camerele de Comert, nu vamesii - noi,
astialantii, votantii tampiti, care n-avem decat "camerele" din
Parlament - IOC! adica, mai pe intelesul Dvs. to'arasi, ne
DISCRIMINEAZA!!!

> Toate kestiile astea sunt, au ba, motive justificate ca sa-si dea
demisia? fie si "de onoare" (daca o are)!!!

> Adaug la toate astea:
> - ca UE NU solicita legi care sa restrictioneze dreptul la libera
circulatie (luati, d.ex., Bulgaria, unde pentru ca sa poti circula,
nu ai nevoie decat de asigurare medicala);
> - ca un condamnat pentru instigare la asasinat (Priplata) a iesit,
in aceeasi perioada in care romanii ce voiau sa revina in tzara au
fost umiliti, CA PRIN BRANZA, rupandu-i-se de "masurile de siguranta"
de la frontiera!
> - ca restrictiile la circulatie NU se vor aplica, desigur,
banditilor care au defrisat abuziv sau au distrus economia tzarii,
pentru ca acestia AU bani de aratat cand ies din tzara si au si
niste "afaceri" pentru care CC sa le dea "adeverinte" - ba chiar, la
nevoie, parteneri care sa-i "invite" (vezi cazul Puwak, care a avut
parteneri din UE, nuuuuuuuu??????? la tzepele ei de proiecte)!!!
> - ca muncitorii care veneau in vacanta au ADUS, in economia tzarii,
PESTE 2 miliarde de EUR, in timp ce "cinstitii" care n-au probleme la
pasapoarte au produs distrugeri de peste 10 miliarde si au facilitat
IESIREA din tzara a unor sume greu de estimat!!!

> Credeti ca Blaga o avea ceva "nostalgii" de pe cand se ocupa de
frontierele din vestul tzarii?
> (perioada in care, de altfel, n-a fost intrerupta DE FEL
continuitatea cu care "bugetarii de frontiera" au impanzit, ca o
pegra, Valea Ariesului, Poiana Boghii, si alte locuri de prin
Apuseni, cu vilishoare!!! :ppp)

> CUM de au ajuns romanii sa fie ATAT de umiliti, de functionarii
platiti chiar DE EI???

> Ce parere aveti de toate astea???
>
> Vorba cuiva: CE facem, domne, noi, "societatea civila"???
>
> ???
>
> Codruta
>

> --
> "Let me know, that at least, she will try
> Then she'll be a true love of mine"
> www.sustrain.info

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12hu3nu7u/M=320369.6903865.7846595.3022212/D=groups/S=1705043395:TM/Y=YAHOO/EXP=1123254867/A=2896112/R=0/SIG=1107idj9u/*http://www.thanksandgiving.com
">Give the gift of life to a sick child. Support St. Jude Children┬┐s Research
Hospital</a>.</font>