Salut,

In ultima vreme s-au petrecut "evenimente" notabile pentru Romania - de la
afirmatiile presedintelui Basescu ref. la Tariceanu, pana la scandalul
pasapoartelor, demisia Monei Musca, intentiile ref. la Rosia Montana ale
diverselor partide si Ministere (ca urmare a unor descoperiri si alte lucruri
noi intamplate) si "actiunea Gaterul"; chiar azi, d.ex., se aud rumori ref. la
numirea noului sef al PNA.

Daca pe lista lumea tace, poate sunteti mai dispusi sa discutati toate astea
"in spatiu real" ;)

Dat fiind ca n-a mai zis nimeni nimic ref. la propunerea unui membru al listei
de a ne intalni, am luat o decizie dictatoriala ;)

Maine, joi, la ora 18,00 ne intalnim la Terasa Lido (aia veche, nu cea cu
piscina).

Motivele pentru care am ales-o:
- e centrala;
- are o gramada de copaci;
- ne va fi usor sa ne gasim unii pe altii.

Daca nu va place acolo (chelnerii sunt cam leneshi), ne putem muta ulterior -
eu voi sta acolo SIGUR pana la 18,30.

Pentru "dispecerat" - telefonul meu este 0740.026091

Am pus mesajul acum pentru ca, pana maine pe la pranz, e foarte probabil sa nu
mai am acces la Internet - daca doriti sa comentati, puteti stabili alt loc
aici, pe lista.

Cu bine,

www.sustrain.info

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h871fd1/M=362343.6886681.7839642.3022212/D=groups/S=1705043395:TM/Y=YAHOO/EXP=1123678302/A=2894354/R=0/SIG=11qvf79s7/*http://http://www.globalgiving.com/cb/cidi/c_darfur.html";>Help
 Sudanese refugees rebuild their lives through GlobalGiving</a>.</font>