nah... s-au suparat fatucile puse anii trecuti de Daciana (sau altii) sa se
ocupe de tineret... atunci n-au protestat, ca activitatile de tineret
ramasesera "in aer" iar ele se "suspendau" (sau nici macar atat) ca sa faca
campanie electorala pentru PSD... ;)))

Apropo, totusi: apar noi "structuri"? ANSIT nu mai e buna? Sau iar a venit o
fetitza a lu' taticu pe undeva si-i trebuie fonctzie? ;))

A nu se intelege gresit ce-am scris mai sus! Directiile de Tineret facusera o
treaba FOARTE buna candva... aveau chiar si un corp de inspectori care
invatasera care-s problemele... dar de muuult corpul acela de inspectori s-a
"pierdut", inca de pe cand s-au facut din plin jocuri politice, adica de prin
2002 :(

Intre noi fie vorba, decat niste "tinere" COMPLET pafariste (cum erau alea de
anul trecut, de la Braila) prefer niste "mosnegi" care macar sa se priceapa la
ceva!

Codruta

http://www.adevarulonline.ro/index.jsp?page=articol&section_id=1&article_id=147533

Scandal de proportii, ieri, la concursul de ocupare a posturilor de director la
directiile judetene pentru tineret, deoarece totul a fost o "facatura" si un
"aranjament pe criterii politice", dupa cum urlau cativa dintre candidati. Cele
mai mari punctaje le-a obtinut clientela actualei coalitii de guvernamant. In
plus, unele dintre directiile judetene pentru tineret urmeaza sa fie date pe
mana unor persoane trecute de 50 de ani. "Eu m-am pregatit pentru concurs si
inca foarte bine. Sunt increzatoare in sansele mele, desi contracandidatul meu
are pile mari, ba nu, foarte mari. A lucrat pe integrare europeana la Consiliul
Judetean si e bine sustinut", ne-a marturisit Elena Gheorghiu, de 28 de ani,
inspector de tineret de un an in judetul Calarasi. A luat la testul-grila nota
2.20, in vreme ce concurentul banuit a beneficia de sustinere politica, Alin
Dragulin, a obtinut nota 8.00 si a putut intra la oral. Dupa afisarea notelor
la testul scris, nemultumirile au iesit la suprafata, iar zvonurile cum ca "e
aranjat politic, se stie cine va lua si cine nu" s-au confirmat. "Acest concurs
e absolut ilegal! S-a mai dat unul in noiembrie, cand director la Autoritatea
pentru Tineret era Daciana Sarbu, iar noi, castigatorii, am semnat contracte pe
perioada nedeterminata. Acum, daca se schimba denumirea, nu mai sunt Agentii
Teritoriale ale Taberelor, ci Directii pentru Tineret Judetene, au hotarat sa
organizeze un nou concurs! Inadmisibil! Vorba ceea, aceeasi Marie cu alta
palarie! Plus ca, la noi in judet, s-a decis cine-mi va ocupa locul: Emilia
Ursein, membra PD. Se stie foarte bine ca e un aranjament politic, motiv pentru
care foarte putini din actualii directori ai agentiilor devenite directii s-au
prezentat la concurs. Stiau ca vin degeaba!", spune Mihaela Ni nulescu, inca
director la fosta Agentie a Taberelor din Constanta. O data cu afisarea
rezultatelor, argumentele constantencei Mihaela Ninulescu au capatat si mai
multa forta: "Pentru Covasna s-a prezentat doar actualul director, Kover
Sandor, care a luat nota 4. La Galati, Hristea Adelina, din vechea garda, a
luat 4.20. In Harghita, Alexandra Tifrea, fosta directoare a taberelor, a luat
6.40. In Ialomita, Cristina Banica, tot din personalul vechi al agentiei, a
luat 4.60. Va spun eu, vor sa dea toate fetele vechi afara, ca sa poata sa faca
ce vor ei cu taberele, sa le vanda, sa le privatizeze!" Alti concurenti acuzau
ANT ca nu i-a anuntat ca vor da grila, si nu sinteza si ca testul a cuprins si
intrebari din afara tematicii de concurs. Erau si voci indarjite care sustineau
ca s-a copiat sau ca s-au stiut rezultatele si ca in salile de concurs nu s-a
intrat cu plicurile sigilate, ci cu testele in mana si cu plicurile desfacute.
"Nu mi se pare normal sa vina la conducerea unei directii de tineret unii de
peste 50 de ani!", exclama indignata o tanara care n-a vrut sa-si divulge
identitatea. Candidatul Aurel Nistor are 51 de ani si considera ca, dimpotriva,
varsta reprezinta un atu. Pedista Emilia Ursein, de 53 de ani, respinge acuzele
de "aranjament politic".

Florentina STOIAN

www.sustrain.info

href="http://us.ard.yahoo.com/SIG=12h4sukgq/M=320369.6903865.7846595.3022212/D=groups/S=1705043395:TM/Y=YAHOO/EXP=1124404688/A=2896110/R=0/SIG=1107idj9u/*http://www.thanksandgiving.com
">Help save the life of a child. Support St. Jude Children¿s Research
Hospital</a>.</font>