pentru "fals in declaratii"?

Am celebrul "Ghid" pentru romanii care calatoresc in strainatate - mi l-a dat
cineva de la PF (dar numai pentru ca am pomenit EU de el ;))
Iar acolo scrie ca "masurile au fost luate la cererea UE"

Ei, bine! D-l Scheele a declarat chiar IN PRESA ca UE NU a cerut sa se ia
asemenea masuri, de natura sa-i tzina inchisi pe romani in propria lor tzara si
sa le restranga dreptul la libera circulatie!

Deci Blaga minte!!!

Astfel incat "Ghidul" (care reproduce un mesaj semnat chiar de Blaga) este o
dovada ok pentru falsul in declaratii comis de acest personaj, cu mentalitate
de meletzean ceausist!

(in plus, asa-zisele "consultari publice" au fost o tzeapa sinistra, odata ce i
s-a rupt in paishpe de parerea "societatii civile")

Deci: CINE are capacitatea de a-l da in judecata pentru fals in declaratii? La
nevoie, ii dau eu "Ghidul", ca proba in proces!

www.sustrain.info

1.2 million kids a year are victims of human trafficking. Stop slavery.
http://us.click.yahoo.com/X3SVTD/izNLAA/E2hLAA/DXOolB/TM