(disclaimer: nu stiu despre ce anunt e vorba

Codruta)

====================
From: "Sandu Tokar" <[EMAIL PROTECTED]>

Dupa ultimele informatii obtinute chiar de la directorul Devagold, in anul
2006 vor incepe lucrarile de exploatare in zona Sacaramb.Pentru un profit de
scurta durata vor distruge aceasta zona splendida pentru totdeauna. La Rosia
Montana, chiar daca vor fi astfel de lucrari, acestea vor incepe abia dupa
cele de la Sacaramb. Daca venea careva la evenimentele de la Sacaramb, care
au avut loc pe data de 30 octombrie(asa cum reiesea din anuntul pe care vi
l-am trimis)ati fi auzit aceste declaratii. Duminica dimineata,
(30.11.2005)ora 9,00 postul Antena 1 Deva a transmis, in cadrul unei editii
speciale, un reportaj despre aceasta zona si a prezentat si interviul luat
directorului general al Deva gold S.A., care a spus acelasi lucru in
legatura cu exploatarea. Semnalati acest lucru mai departe, poate ecourile
vor trezi forurile responsabile si se va putea evita distrugerea acestei
zone.

Ajutati-ne sa salvam Sacarambul!

Sandu

www.sustrain.info

Help save the life of a child. Support St. Jude Children's Research Hospital.
http://us.click.yahoo.com/ons1pC/lbOLAA/E2hLAA/DXOolB/TM