Ultimele aparitii pe portalul Curaj :

Miscarea Unionista din R.M. - dezamagire profunda…

Astazi, in data de 06.11.2005, am asistat la conferinta de constituire a
Miscarii Unioniste din R. Moldova si am ramas dezamagit de amploarea si
calitatea evenimentului: a venit prea putina lume, cei prezenti s-au manifestat
anemic, cu teama, fara initiative, fara implicare plenara, semn ca Miscarea nu
a reusit sa electrizeze prea multa lume. >>
http://www.curaj.net/index.php?p=236

compromisuri in Parlamentul de la Chisinau        >> ORDINEA PRIORITATILOR la
TV Moldova 1        >> Apel al lui Sorin Iliesiu catre opinia publica        >>
Rusoaicele-3. Ori care-i diferenta dintre “prejudecatile nationale” si
“prejudecatile morale"        >> Vladimir Voronin - bila alba, bila neagra

ghe.brega

Tu faci Stirile!

http://curaj.net

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/DXOolB/TM