Am in fatza o copie de pe rezolutia emisa de parchet in dosarul 248/P/2004,
referitor la
ilegalitatile comise de primarul (fost?) Grec Gavrila al Borsei in cazul Taului
Stiol (unde a
construit un drum in zona alpina, a indiguit lacul samd... lucruri impotriva
carora s-au facut
nenumarate memorii si reclamatii care n-au schimbat mare lucru de altfel, ca
TOT se discuta de
"clauza de salvgardare" si "raportul de monitorizare", "coruptie" etc. - as
adauga eu la greu
si TONE de "incapacitate institutionala" si "lipsa de vointa politica").

CE credeti ca zice onorabilu' Parchet in Rezolutia aia??? ;))

Dupa ce constata ca au fost desfasurate toate activitatile pentru care s-au
depus
reclamatiile, Parchetu' zice asa:

"consideram ca in cauza nu s-au realizat elementele constitutive ale
infractiunii de
distrugere deoarece invinuitul NU A INTREPRINS ACTIVITATI CU INTENTIA de a
distruge flora si
de a aduce prejudicii mediului din zona Lacului Stiol, zona care s-a stabilit
ca avea valoare
stiintifica... [...]"
"Se stabilesc cheltuieli judiciare in valoare de 300 RON" (ati citit bine!!!
echivalentul a
TREI MILIOANE de lei vechi!!!) care raman in sarcina statului!!! (adica a mea,
a ta, a lui, a
noastra!!!)

ok! inteleg ca Parchetul a stabilit prin expertiza ca primarul nu avea nici
macar 4 clase,
odata ce "nu stia" ca prin construirea unui drum si indiguiri intr-o zona de
gol alpin "se
disrtuge flora" - sau ca il considera pe bietul primar un bou fara sanse de
recuperare!!!

Deci sa recapitulam: daca primarul "ar fi stiut" inseamna ca drumul ar fi
distrus flora samd.
- daca primarul "nu a stiut" (apropo: de unde se stie ca nu stia?) inseamna ca
drumul a trecut
peste floricele-micsunele fara sa le "distruga" si ca el, drumul, precum si
barajele n-au
afectat de FEL ecosistemul, si asta numai pentru ca primarul "n-a stiut" ca le
afecteaza!!!

Pai, in situatia asta, eu recomand ca de acum incolo sa alegem ca reprezentanti
numai
personaje tampite! si, in felul asta, pentru ca acele personaje "nu stiu",
poluarea si
distrugerile in natura din Romania vor dispare cu desavarsire!!!

Codruta

p.s. Nu stiu de ce, in timp ce scriam mesajul, mi-am amintit de Lificiu care,
inainte de a
ajunge Ministrul pesedist al Mediului, ssutinea mereu ca "avem o tzara frumoasa
in care nu
exista poluare" - si se rastea la orice amarat de oengist care ar fi indraznit
sa-l
contrazica!!! :-ppp

http://mail.yahoo.com

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/DXOolB/TM