Nu stiu daca ma insel eu - sau prntru aplicatiile PHARE trebuiesc, ca documente
aditionale, copii AUTENTIFICATE de pe bilant!!!

Vi se pare corect? sau e doar o shicana (de altfel obisnuita la ei)?

Mi se pare ca de P(a)HARE pentru societatea civila se ocupa - evident! -
Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile!

Acest FDSC, care se presupune ca participa cel putin la stabilirea conditiilor
pe care trebuie sa le indeplineasca aplicatiile, nu putea sa-i traga de maneca
pe cei de la OCP si sa le explice ca EXISTA bilantul, pe site la Ministerul
Finantelor (adica chiar la ei in "casa")?

Sau exista o intelegere secreta care urmareste sa-i imbogateasca pe notari???

Pentru a depune un proiect P(a)HARE trebuie o investitie in bani (nu ma mai
refer la timpul consumat samd) de vreo 3 milioane lei - si asta fara sa ai nici
o certitudine ca proiectul va fi aprobat! Cu banii astia eu le pot asigura
linistita niste gustarele la 30 copilandri care imi participa la o actiune
BETON!!!

In conditiile astea, se mai poate vorbi cu ADEVARAT de "dezvoltarea societatii
civile"??? Sau doar de "dezvoltarea unei parti agreate a societatii civile"???

Raman la parerea ca pretentia de a AUTENTIFICA niste documente a caror
conformitate poate fi verificata oricand (nu mai vorbesc de solutia MULT mai
simpla a declaratiei pe propria raspundere a aplicantului) este nimic altceva
decat o SHICANA !!!

www.sustrain.info

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/DXOolB/TM