> Da` site-ul asta l-ati vazut: http://www.povesteaadevarata.ro/index.php ??
> mi greatza...
> P.S. firma care le face campania este aceeasi cu firma care i-a facut
> campania lu' basescu, GMP advertising...

Oricum, firma care le face campania probabil tzine cu noi - pentru ca au
gasit in clipul ala un mesaj de tot ***tu' ;))
Eu cred ca firma de advertising a vrut sa le ia banii si sa-si bata nitzel
joc de ei ;))

Chestia pe care o retzine cel care vede clipul este ca "mineritul este
generator de dezastru" - which is true ;))

Desigur, clipul asta este doar un teaser - banuiesc ca mai tarziu vor apare,
conform oricarui stereotip in domeniu (pentru ca n-au dat dovada de
cine-stie-ce fantezie pana acum) mesaje "clasice" cu mineri cu casti de un
galben stralucitor, entuziasti sa lucreze pentru firma, si cu apele care vor
fi curate samd... dar lumea va retine doar ACEASTA prima parte, pentru ca
acesta este ADEVARUL! mineritul (mai ales in cariera) DISTRUGE! si putini
sunt cei care n-au vazut o zona miniera si care sunt atat de fraieri sa
creada ca un dezastru se poate "repara" printr-un un alt dezastru ;)).

SI mai putini cred ca sunt atat de fraieri incat sa-si imagineze ca o firma
care a mintit pana acum, si care a exercitat presiuni atatia ani si pe
atatea cai, s-ar jena in continuare sa faca altceva decat promit - sau care
sa creada in clipurile lor!

Acu', nu stiu daca Basescu are vreo alta legatura cu asta (in afara de
faptul ca personajele din gashka lui Tender - de tip Talpes) se invartesc
mai des decat ar fi "etic" pe la Cotroceni - asa ca "razboiul cu Tariceanu -
adica "razboiul Patriciu - Tender" se pare ca-i in floare) - dar ce-are a
face?

Daca se va lua o decizie PRO exploatare - ceea ce ar insemna ceva impotriva
oricarui bun-simtz - vom sti si noi ce-i poate mintea iubitului nost'
Presedinte !!!

www.sustrain.info

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/wlSUMA/LpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM