Mesaj catre toata lista:
Mi-ati fost colegi sau prieteni, m-ati cunoscut la cenaclu, la servici,
la scoala ori pe strada, ori chiar nu m-ati cunoscut deloc, dar
sinteti, pur si simplu pe aceasta lista. Nu mai conteaza asta acum.
Daca simbata viitoare va aflati in Bucuresti, va astept de la ora 13.30
la Tirgul de Carte Gaudeamus, acolo unde se va lansa volumul meu de
debut intitulat "Nopti albe, zile negre".
Este o carte despre prietenie si despre moarte. Este o carte care
vorbeste despre importanta amintirilor si despre durerea remuscarilor.
Daca nu ajungeti in Bucuresti, poate reusiti sa veniti simbata 3
decembrie, la Teatrul "Maria Filotti" din Braila, de la ora 16.00.
Daca drumurile nu va poarta nici aici, cautati cartea in librarii si
screti-mi parerile voastre despre ea. Am nevoie de ele. Va multumesc!

DonorsChoose.org helps at-risk students succeed. Fund a student project today!
http://us.click.yahoo.com/LeSULA/FpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM