Buna seara
(sau dimineata ;)

Spuneti-mi, va rog: in cazul publicitatii mincinoase (in special cand se
indeamna la atitudini care prezinta pericol pentru cineva) media care este
folosita ca "mediu" are vreo raspundere?

Mai exact: daca eu am dovezi ca publicitatea unui produs / serviciu este
mincinoasa si stiu ca sunt periclitata ca urmare a acestei publicitati, este
cazul sa atrag atentia ziarului / postului unde apare acea publicitate? In caz
ca fac acest lucru, acea "media" are vreo obligatie fatza de mine?

Care sunt pasii care trebuie urmati in astfel de cazuri?

Se poate (exista "spete") ajunge pana la justitie?

Multumesc,

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/wlSUMA/LpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM