Lucrurile sunt mult mai grave. Deoarece am avut indrazneala sa fiu de
acord cu Sorin lista s-a moderat total, oamenii de pe lista edu_cer_ro
facand referiri si la persoana mea, fara a putea sa protestez. Solicit
si eu, ownerului si colistenilor, permisiunea de a ne posta replicile.

Cu multumiri,
Dana Dragoi

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Sorin Cheval" <[EMAIL PROTECTED]>

http://us.click.yahoo.com/dpRU5A/wUILAA/yQLSAA/DXOolB/TM