Pai, puteti sa le puneti (va reamintesc ca lista NU este moderata
decat pentru noii veniti, si asta doar pana cand arata ca nu urmaresc
doar sa puna spam comercial pe lista :)

Totusi: dat fiind ca habar n-am cine de pe edu_cer o mai fi pe aici,
nu stiu la ce va foloseste :(

Codruta

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Dragoi Daniela Stefania"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Lucrurile sunt mult mai grave. Deoarece am avut indrazneala sa fiu
de
> acord cu Sorin lista s-a moderat total, oamenii de pe lista
edu_cer_ro
> facand referiri si la persoana mea, fara a putea sa protestez.
Solicit
> si eu, ownerului si colistenilor, permisiunea de a ne posta
replicile.

> Cu multumiri,
> Dana Dragoi
>
> --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Sorin Cheval" <[EMAIL PROTECTED]>

DonorsChoose.org helps at-risk students succeed. Fund a student project today!
http://us.click.yahoo.com/LeSULA/FpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM