Multam pentru raspuns.
  Este corect ca  un ziar sau un post de televiziune sa publice in spatiul
comercial un anunt platit .

  Continutul spatiul comenrcial nu reprezinta  opinia sau  pozitia publicatiei .

  Aceste principii  sant  clar documentate si folosite in toata lumea.
  Am fost surprins de reactia starnita de  reclama.

  Vasile Bouleanu   .

Codruta <[EMAIL PROTECTED]> wrote:   From: "Mircea Toma" <[EMAIL PROTECTED]>

Stimati furiosi

In primul rand, trebuie sa va marturisim ca am privit supararea voastra ca
fiind o masura a increderii pe care o aveti in noi. Apoi, revolta pe care
ati trait-o descoperind reclama la Gold Corporation in paginile unui
saptamanal-reduta de lupta pentru protejarea Rosiei Montane a fost traita si
de noi, ziaristii. De aceea, la ora la care ziarul cu magaria ajungea pe
tarabe, decizia de reziliere a contractului de publicitate cu Gold
Corporation fusese deja luata. Catavencu ramane in front.

Dar ca sa intelegeti cum a fost aceasta intamplare efectul unui proces
pozitiv, tinem sa va introducem in bucataria noastra. Academia Catavencu a
implementat un mecanism de separare a activitatii editoriale de cea de
vanzare de spatiu publicitar. Separarea este cu atat mai ferma cu cat cei
care se ocupa de vanzare, o fac pentru toate cele 9 entitati media ale
grupului. Independenta editoriala s-a consolidat atat de mult incat in
paginile publicatiei coexista uneori machete de publicitate cu articole care
sunt critice fata de cei care isi fac publicitate, situatie care nu este
nici premeditata, nici negociata. O situatie pe care noi o consideram semn
de normalitate. Acest mecanism pozitiv a generat, insa, si efecte perverse
cum e cel de ne-a facut sa ne enervam acum. Daca publicitarii nu se amesteca
in ciorba editoriala, nici ziaristii nu s-au amestecat intr-a lor. Or' daca
am comunicat prea putin (de fapt, deloc) nu am avut prilejul sa ne definim
impreuna cu ei sistemul de valori care delimiteaza granitele intre care
normalitatea este acceptata. Si s-a petrecut acest pocinog. Drept care,
organizatia noastra care, invata din erori, se va dezvolta, promovand un
unic set de valori pentru toate departamentele.

Asteptam de la voi sa comunicati - asa cum ati facut-o pentru alte
institutii media - vestea buna a rezilierii contractului cu diavolul.

www.sustrain.info

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://linux.bitdefender.com/

*** sustineti [romania_eu_list] prin 1% din impozitul pe 2005 -
detalii la http://www.europe.org.ro/euroatlantic_club/unulasuta.php ***

Give at-risk students the materials they need to succeed at DonorsChoose.org!
http://us.click.yahoo.com/SBefZD/LpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM