From: "Vasile Bouleanu" <[EMAIL PROTECTED]>

>   Este corect ca  un ziar sau un post de televiziune sa publice in spatiul
comercial un anunt platit .

Reclama e MINCINOASA! ceea ce nu-i CORECT!!!

>   Continutul spatiul comenrcial nu reprezinta  opinia sau  pozitia
publicatiei .

Trebuiau sa specifice chestia asta langa reclama

>   Aceste principii  sant  clar documentate si folosite in toata lumea.
>   Am fost surprins de reactia starnita de  reclama.

M-as MIRA ca o publicatie a unei ONG care militeaza impotriva fumatului sa
publice reclame la tzigari! Nu stiu exact ce intelegeti prin "toata lumea".
AC este o publicatie care are printre "valorile" principale lupta impotriva
coruptiei! ori,in situatia asta, reclama (mincinoasa) a lui Gabriel nu avea
ce sa caute acolo!

Oricum, au rasarit mai multe parti bune:

- unii dintre noi s-au "verificat" pe ei insisi;
- grupul de presa AC a decis (dupa cum reiese din mesaj) sa-si stabileasca
un set de "valori comune";
- am aflat ca putem conta pe onestitatea lor (ceea ce, din pdv al meu, este
FOARTE important :)

si altele... :)

www.sustrain.info

--
This message was scanned for spam and viruses by BitDefender.
For more information please visit http://linux.bitdefender.com/

DonorsChoose.org helps at-risk students succeed. Fund a student project today!
http://us.click.yahoo.com/t7dfYD/FpQLAA/E2hLAA/DXOolB/TM