El zice ca da, altfel nu vad cum ar fi scris dictionarul ala
roman-moldovenesc. Dar l-au intrebat astia de "trascău" si alte vreo
doua pe care nu le-am retinut, si el il intreba pe Basescu ce inseamna :)

arininfo wrote:

>From: "Uplink" <[EMAIL PROTECTED]>

>Io n-o am! - da' sunt curioasa: romaneste stie? ;))

Clean water saves lives.  Help make water safe for our children.
http://us.click.yahoo.com/YNG3nB/VREMAA/E2hLAA/DXOolB/TM