Cautam (dupa numele meu) un link catre o revista electronica (acum disparuta)
si.... VOILÀ !!! :)))...

Nu c-as vrea sa fac trafic pe site-ul lui Paunescu - dar in privinta situatiei
cu islazul comunei Rosia Montana, are perfecta dreptate! e un caz REVOLTATOR de
furt de la o comunitate!!!

http://66.249.93.104/search?q=cache:AXabU63u43AJ:www.adrianpaunescu.ro/index.php%3FID%3D82%26open%3Darticol+codruta%2Bnedelcu&hl=ro

Cat despre sponsorizarile oferite de firma lui Frank Timis pentru SRI - mai e
cazul sa va amintesc? Cred ca stiti cu totii ca la RM a colcait ani si ani de
"servicii speciale"! Cumva va imaginati ca se ocupau de conditiile in care
firmei aleia (dupa parerea mea, de doi bani) i-au fost concesionate rezerve
strategice ale tzarii? eteeee... NA! "serviciili" se ocupau de opozantii
proiectului si ce rai sunt iei fatza de tzarishoara, ca n-o lasa sa fie aproape
donata!!! si cu patrimoniul (atat cel construit cat si cel natural) distrus!

Asta ca TOT stau inca bot in bot aceiasi "sefi de neinlocuit" ai "serviciilor"
cu dragul nostru Presedinte... pe care, printre altele, l-am votat si ca sa ne
scape de ei!!!

Nu-i nimic, dragii nostri dragi! proiectul va fi supus (probabil) dezbaterii
publice prin primavara-vara acestui an - si dupa ce veti lua decizia, vor mai
VENI alegeri, nici o grija!!!

www.sustrain.info

Clean water saves lives.  Help make water safe for our children.
http://us.click.yahoo.com/CHhStB/VREMAA/E2hLAA/DXOolB/TM