CE ziceti de cinismul cu care, dupa ce pompierii au navalit in casa lui Gica
Petrescu (cu toate ca acesta spusese mai multor persoane ca vrea sa fie
singur), vine o "celebra" televiziune care (cum o fi nimerit acolo, si atunci?)
nu are NIMIC mai bun de facut decat sa prezinte un biet om batran, speriat si
dezorientat, in pijamalutza lui nu foarte bine incheiata, in patul sau, neras
si cu ochii carpiti de somn????????????

EXISTA - sau nu pe undeva niste prevederi ref. la respectarea "demnitatii
umane"??????

N-as putea sa spun ca muream pe vremuri dupa muzica lui Gica Petrescu - dar nu
vi se pare REVOLTATAR modul in care i s-a incalcat intimitatea si in care viata
lui personala a devenit subiect de holbat pentru toata lumea?????

Daca stiu bine, ProTV nu e la prima "fapta" - va amintiti faza aia cu sotia
pilotului mort in accident?????

ochei! poate Sarbu o fi o "hiena", habar n-am! Dar CE ziceti de puicutza care
ranjea fericita ca a putut sa puna un om batran (si, in fond, o persoana
discreta - spre deosebire de altii) intr-o postura penibila?????..

bleah,

www.sustrain.info