--- In protest-ro@yahoogroups.com, "codruta" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> N-am reusit sa-i raspund la timp lui Sorin - dar afirmatia lui
Basescu a
> aparut in presa, pe la inceputul anului - din pacate, o cautare acum
dupa
> numele lui Basescu ar da PREA multe rezultate, asa ca ar fi mai greu
de
> gasit ziarele respective ;)

Am cautat dupa 'Basescu 1945' si nu am gasit nimic relevant. Chiar ma
intereseaza sursa afirmatiei lui Basescu, prea des sunt puse in gura
unor oameni, presedinti sau nu, lucruri cu totul altfel decat le-au
spus ei. Dl. Jalobeanu spune ca familia sa "a auzit" stirea, dar uita
sa raspunda in vreun fel la intrebarea mea: cand (aproximativ) si unde
(un indiciu: stiri OTV, CNN, jurnal de seara romanesc etc.). Ce
concluzie sa trag?

SC