Atunci cind am spus cuvintele magice "finantarea rablelor", sulfina a sarit ca
arsa la beregata mea! Sa ma hapaie cu fulgi cu tot! Cum adica ma leg de marea
ei realizare pentru unele "medii"?

Ca nu am inteles ce sint rablele, de parca nu am vazut "masinile" resuscitate,
adevarati zombi auto, care cu eforturi au ajuns la preluare!

Ca banii nu s-ar fi dus la vinzator ci la persoane fizice. Ca persoanele au
folosit banii ca sa mearga sa cumpere masini era o "intimplare"!

Ca pentru protectia mediului rezultatele au fost benefice si spectaculoase:
s-au incasat TVA, impozite, taxe, etc.!

Cind am contrat-o, doamna ministru a facut si ultimul pas spre ridicol: a
afirmat ca instalatiile care produc energie regenerabila produc mai multa
poluare decit o masina noua!!! Ce parere aveti! Noroc ca am aflat ce polueaza
si produce gaze de sera: instalatiile pentru producerea energiilor regenerabile!

Ca sa se scoata sulfina voia sa compare mere cu brinza: un motor nou produce
mai putine GES decit materialele din care este facut un panou solar.

Daca era o sulfina cinstita trebuia sa compare materialele necesare fabricarii
unei masini cu materialele necesare unui panou solar: 1200 kg contra 30 kg!
Care credeti ca produc mai multe GES? Evident 30! Nu?

Daca era o sulfina cinstita compara cite GES produce in functionare un motor
nou cu un panou solar! Panourile solare produc energie si nu produc GES.
Masinile produc ceva energie si destul GES.

Ridicolul maxim a fost atins de sulfina atunci cind s-a apucat sa spuna ca
instalatiile eoliene produc zgomot si polueaza fonic. Masinile produc liniste!

Doamne "iarta-ma" dar asa "surprize-surprize" nu am vazut decit la "blondele
intreaba brunetii raspunde"!

Dar sulfina este doar geofizician! Nu le are cu tehnica, cu masinariile, cu .

De unde nu-i, nici eu nu cer!

Care este concluzia (trista) pe care o trag eu: se pregateste o noua campanie
auto de finantare pentru rable! Si aceasta campanie trebuie aparata prin orice
mijloace!

In rest doamna ministru a vorbit mult si a spus putin.

Am aflat si despre marele fis numit COCOAF!

NU avem 5 reprezentanti in cocoaf ci doar unul (1) cu patru supleanti! Asta
este pseudo"reprezentarea" mediului!

Daca as fi fost unul din cei cinci alesi, as fi avut o oarecare atitudine care
sa apere TOATE cele 5 locuri promise. In sala erau doar supleanti care nu s-au
batut pentru reprezentarea mediului in cocoaf. Pacat! Teapa! Dar asta este
imaginea organizatiilor de mediu! Una spunem, alta facem! Pe unii ii
caracterizeaza!

S-a pus un accent maxim pe problema boicotarii comisiei AFM de ONG-uri.

Am aflat apoi cu surprindere ca in afara de ceea ce s-a respins
(externalizarea) dintre cererile "noastre", restul se afla DEJA in noul
regulament DEJA publicat de o vreme pe site-ul AFM.

Totul fusese o "neintelegere", o interpretare "diferita" a termenilor.

Extrema disponibilitate a ministerului si a AFM de rezolva problema (care de
fapt nu era o problema!!!) pare acum ca o bila alba pentru minister in ajun de
discutiile cu UE.

dipl. ing. Dan-Calin Tocaciu