Se vede clar ca articolul din Adevarul, daca nu cumva si sondajul sunt
niste facaturi. Vezi mai intai titlul, apoi:

--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Asociatia ARIN"
<[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>recent eurobarometru. Doar 12% din persoanele chestionate au >afirmat
ca utilizarea în mai mare masura a energiei nucleare >reprezinta cea
mai buna solutie pentru a reduce dependenta Europei >de sursele de
energie obisnuite.

Faptul ca 12% cred ca asta e "cea mai buna varianta" NU inseamna ca
ceilalti 88% nu vor energie nucleara. Si cam asta e singura cifra! Cea
cu soarele nu are legatura cu subiectul.