From: "Rares" <[EMAIL PROTECTED]>

> acel militar beneficia de imunitate diplomatica, deci n-are legatura cu
> acordul la cere faci referire

Ai dreptate in privinta asta - dar am facut referire la acordul ala pentru
ca (nu stiu daca observi) petitia are o tenta GROAZNIC de "politizata" (ma
rog! de greselile de scriere "per se" nici nu ma mai leg).

> pe la ei oamenii nu sunt condamnati doar asa ca da bine la imagine,
conteaza
> PROBELE si oricat ar parea de cinic, procurorul avea printre altele si
> obligatia sa dovedeasca cu martori ca Teo Peter se afla in masina

SI aici ai dreptate ;)..

Eu presupun ca, totusi, procurorul a fost "neglijent" pentru ca ei STIU ca
exista o miscare puternica in SUA de retragere a trupelor din diverse
tzari - si pentru ca si-ar pierde destui soldati, in caz ca acestia n-ar
avea impresia ca statul lor tzine gaia-matzu cu ei!

Ganditi-va, d.ex., CINE se facea mercenar pe vremuri si ce li se promitea:
ca vor putea jefui si viola cat vrea muschii lor! Din acest pdv., ca "tip de
caracter", n-as crede ca aceia care isi aleg cariera militara sunt foarte
departe - desigur, "promisiunile" nu mai sunt explicit aceleasi insa sunt
ABSOLUT convinsa ca, in timpul stagiului, li se induce / dezvolta tipul de
gandire "macho"...

www.sustrain.info