---------------------------------
From: "!Valea Soarelui - sp3" <[EMAIL PROTECTED]>

> Daca era o sulfina cinstita trebuia sa compare
materialele necesare
fabricarii unei masini cu materialele necesare unui
panou solar: 1200 kg
contra 30 kg! Care credeti ca produc mai multe GES?
Evident 30! Nu?

O fi sau nu "cinstita" - dar cred ca ar putea sa aiba
o problema cu
"knowledge"ul... ;))..

> Ridicolul maxim a fost atins de sulfina atunci cind
s-a apucat sa spuna ca
instalatiile eoliene produc zgomot si polueaza fonic.
Masinile produc
liniste!

Are dreptate ca produc zgomot si polueaza fonic -
problema e ca total
poluare produsa = MULT mai putin decat cea produsa de
masini! De CE n-ai
provocat-o? puteai sa intrebi nevinovat, ce zice
studiul de impact
comparativ, intre masini si centrale eoliene...
;)))...

> Care este concluzia (trista) pe care o trag eu: se
pregateste o noua
campanie auto de finantare pentru rable! Si aceasta
campanie trebuie aparata
prin orice mijloace!

Pai, ce? nu stiai? ;))... E deja aranjat! :)))

Iar suma va fi DUBLA, fatza de anul trecut ;)))..
Pe BUNE!!!

> Am aflat si despre marele fis numit COCOAF!

CCSC o sa fie "fas" daca-l lasam NOI sa fie "fas"

> NU avem 5 reprezentanti in cocoaf ci doar unul (1)
cu patru supleanti!
Asta este pseudo"reprezentarea" mediului!

Deduc de aici ca Sulfina nu vrea sa fie deranjata!
:-ppp

Daca facem un calcul simplu (si daca ne luam dupa
fitzuika aia
guvernamentala pusa pe lista asta-toamna), trebuiesc
sa fie 40
(patruzeci!!!) reprezentanti!!! Sunt vreo 10 - 15
ministere - deci Mediul nu
vrea decat unul!!! celelalte M sunt mai importante,
vezi-Doamne - sau,
revenind: Sulfinei nu-i trebuie prea multe persoane
care ar putea s-o calce
pe bataturi! :-pp

Oricum, din ceea ce se arata, se pare ca Doamnei nu-i
pasa cine-stie ce de
"mediu" ;)..

> Daca as fi fost unul din cei cinci alesi, as fi avut
o oarecare atitudine
care sa apere TOATE cele 5 locuri promise. In sala
erau doar supleanti care
nu s-au batut pentru reprezentarea mediului in cocoaf.
Pacat! Teapa! Dar
asta este imaginea organizatiilor de mediu! Una
spunem, alta facem! Pe unii
ii caracterizeaza!

Ce inseamna ca erau doar "supleanti"?
(cu una spunem - alta facem, ne-am obisnuit, ca ne
cunoastem de cativa
anishori ;)..

> Totul fusese o "neintelegere", o interpretare
"diferita" a termenilor.

Chiar si asa: ministerul este responsabil sa EVITE
"neintelegerile" - la
urma-urmelor, sa-si schimbe piaristul, iac'asha!

> Extrema disponibilitate a ministerului si a AFM de
rezolva problema (care
de fapt nu era o problema!!!) pare acum ca o bila alba
pentru minister in
ajun de discutiile cu UE.

Tare mi-e teama ca va trebui sa ne ducem ceva mai
multi acolo, in 10 febr. -
iar daca nu ne lasa sa intram... ce-ar FI sa ne
plangem celor de la UE??? ca
doar trebuie sa ajunga si ei cumva in Minister, doar
nu intra de pe
acoperis....... ;)))..

I-am putea astepta la intrare :-D

www.sustrain.info

Sageata Albastra e cea mai mare tzeapa a transportului
public!

Terms of Service.

http://mail.yahoo.com